Mikea Tychy – Salon Sprzedaży, drzwi, okna, rolety

Regulamin zakupów na stronie mikea-tychy.pl

I. Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem sklepu MIKEA-SKLEP ONLINE jest firma:
    Mikea-salon sprzedaży Paweł Cyrnal z siedzibą w Tychach 43-100, ul. Mikołowska 112, NIP: 646-176-53-99, tel.: 32-2180375, e-mail: sklep@mikea-tychy.pl, zwany Usługodawcą.
  2. Regulamin określa warunki zawierania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Nabywcą może być pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
  4. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
  5. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  6. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
  7. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

II. Oferta sklepu

  1. Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto. Wyjątkiem mogą być ceny podawane w opisach produktów.
  2. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte 2-letnią gwarancją producenta w przypadku osoby fizycznej i rocznej w przypadku zakupu na potrzeby firmy.
  3. Niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne, o czym zostaną Państwo poinformowani przez pracownika Sklepu do 48 godzin od złożonego zamówienia.
  4. Sklep oferuje wyłączenie produkty marki Mikea a konfiguracja produktu zamawianego odbywa się za pomocą konfiguratora SEZAM, będącego własnością producenta, dostępnego pod adresem: https://sezam.mikea.eu/.
  5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za dostępność / działanie konfiguratora. Aby w pełni korzystać z funkcjonalności konfiguratora, Nabywca musi posiadać urządzenie z dostępem do Internetu pozwalające na poprawne wyświetlenie treści prezentowanych w konfiguratorze.”
  6. Każdy za zamawianych produktów jest produkowany na indywidualne zamówienie, w związku z czym termin realizacji podawany jest orientacyjnie z tolerancją 1 tygodnia.  Jeśli wystąpią opóźnienia w realizacji z przyczyn nie zależnych od nas Nabywca zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany.
  7. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
  8. Cena podana w konfiguratorze producenta SEZAM nie zawierają kosztów dostawy.

III. Zawarcie umowy sprzedaży i realizacja zamówienia.

  1. Nabywca składając zamówienie w Sklepie oświadcza zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  2. Nabywca po wypełnieniu i przesłaniu formularza zamówienia, otrzymuje do 48 godzin w dni robocze, w wiadomości mailowej, potwierdzenie wraz ze specyfikacją zamawianego produktu, ceną łącznie z kosztami transportu oraz linkiem do dokonania płatności.
  3. W przypadku zakupu towaru bez opcji montażu zamówienie zostanie zrealizowane po wpłacie 100 % przedpłaty.
  4. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 2. niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  5. Płatność odbywa się za pośrednictwem bramki płatniczej iMoje, której operatorem jest ING Bank Śląski w wybranej przez Nabywcę formie. Brak dokonanej płatności w terminie do 7 dni roboczych powoduje automatyczną anulację złożonego zamówienia.
  6. Po zaksięgowaniu wpłaty Sklep informuję Nabywcę drogą mailową o skierowaniu zamówienia do realizacji.
  7. Sklep po zaksięgowaniu wpłaty, w terminie 4-8 tygodni dokonuje wysyłki zamówionego towaru na adres podany przez Nabywcę w formularzu zamówienia, o czym informuje Nabywcę drogą mailową na podany adres mailowy.
  8. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firm spedycyjnych lub innych dostawców świadczących komercyjne usługi transportowe. Rozładunek oraz ewentualne wniesienie towaru na teren posesji lub mieszkania leży w gestii Nabywcy i na jego koszt.
  9. Nabywca potwierdza spedytorowi odbiór zamówionego towaru na wskazanym dokumencie WZ. Faktura zakupowa wysyłana jest Nabywcy drogą mailową.
  10. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu.

IV. Formy płatności.

  1. Płatność za zamówione towary pobierana jest w formie 100% przedpłaty, zgodnie z wybraną formą w wypełnianym formularzu zamówieniowym.
  2. Nie ma możliwości dokonania płatności za pobraniem podczas odbioru zamówionego towaru.
  3. Klient może zapłacić za zamówione towary poprzez zewnętrzny system płatności iMoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach
  4. Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności iMoje umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej, szybkiego przelewu z wybranych polskich banków, płatności odroczonej, płatności ratalnej lub systemu BLIK.

V. Czas realizacji zamówienia.

  1. Wszystkie nasze produkty produkowane są na indywidualne zamówienie, w związku z czym termin realizacji dla każdego z nich określany jest indywidualnie.  Jeśli wystąpią opóźnienia w realizacji z przyczyn nie zależnych od nas Nabywca zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany.
  2. Maksymalny czas realizacji to 8 tygodni. W przypadku zamówienia wraz z usługą montażu czas realizacji wydłuża się, zgodnie z ustaleniami umowy montażowej.
  3. Zamawiający informowany jest o etapach realizowanego zamówienia: przyjęcie zamówienia, zaksięgowanie wpłaty i rozpoczęcie realizacji, produkt w magazynie gotowy do wysyłki, wysyłka towaru, dostarczenie towaru i zakończenie realizacji zamówienia.

VI. Dostawa zamówionych produktów

  1. Zamówiony towar na czas transportu jest zabezpieczany w celu uniknięcia ewentualnych uszkodzeń podczas wysyłki, załadunku i rozładunku.
  2. Zamawiający / odbiorca zobowiązany jest do sprawdzenia towaru pod względem ilościowym, wad widocznych oraz poprawności zamówionego towaru – po sprawdzeniu podpisywany jest protokół odbioru towaru / WZ.
  3. W przypadku wysyłki towaru klient zobowiązany jest do sprawdzenia towaru przy odbiorze – przy podpisaniu listu przewozowego. Jeżeli towar przyjdzie uszkodzony należy spisać PROTOKÓŁ SZKODY – każdy przewoźnik musi mieć taki dokument przy sobie. Towar jest ubezpieczony na czas wysyłki – więc dokładne wypisanie i sfotografowanie przedmiotu jest konieczności i podstawą do dalszej reklamacji / zwrotu należności lub wysyłki nowego przedmiotu. Jeżeli szkoda zostanie spostrzeżona bez obecności kuriera – należy sprawę zgłosić do naszego Sklepu przed upływem 3 dni roboczych.
  4. Każdy towar jest dobrze zabezpieczony na czas wysyłki i sprawdzany przed realizacją zamówienia. Towar zawsze należy rozpakować, gdyż nawet nieuszkodzone opakowanie może skrywać wgnieciony produkt.
  5. Jeżeli opóźnienie w wydaniu/odbiorze towaru wynika z winy kupującego i przekracza 14 dni, Sklep zastrzega sobie prawo do naliczania kosztów składowania i zabezpieczania towaru w wysokości 0,3% wartości zamówienia brutto dziennie.
  6. W przypadku instalacji produktu – wydanie i odbiór towaru reguluje umowa z klientem.
  7. Zakupione w Sklepie produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski a pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub innego przewoźnika na adres podany w formularzu zamówienia.
  8. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówiono towaru bez naliczania dodatkowych kosztów transportu. Odbiór odbywa się z magazynu Sklepu od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00, w soboty w godzinach 8.00-13.00, po uprzednim awizowaniu odbioru przez Zamawiającego min 24h przed planowanym odbiorem.
  9. Koszty dostawy Produktu pokrywa Zamawiający i wynoszą 300zł brutto za każdą 1szt. zamówionych drzwi. Informacja o kosztach dostawy zawarta jest w przesyłanym do Zamawiającego potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.
  10. Podany w pkt.9. koszt dotyczy wyłącznie drwi jednoskrzydłowych lub z dostawką stałą. W przypadku zamówienia drzwi z dostawką ruchomą (dwuskrzydłowych) koszty dostawy wyliczane są indywidualnie.
  11. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika.

VII. Zakup z montażem.

  1. Sklep oferuje możliwość realizacji zamówienia drzwi wraz z montażem pod warunkiem, że miejsce montażu zlokalizowane jest w promieniu 70 km od siedziby Sklepu.
  2. Koszty montażu ustalane są indywidualnie i podnoszą cenę produktu podaną przez konfigurator SEZAM, który ich nie uwzględnia.
  3. W przypadku zakupu z montażem istnieje na warunkach określonych w przepisach podatkowych zastosowanie stawki VAT 8%, zarówno w stosunku do zakupionych drzwi jak i usługi montażu.
  4. Zalecamy by montaż zakupionych drzwi został poprzedzony oględzinami i pomiarami ekipy montażowej.
  5. W przypadku zakupu z montażem Sklep skontaktuje się z Nabywcą w celu ustalenia szczegółów dalszego procesu realizacji zamówienia.
  6. Termin realizacji zamówienia w przypadku montażu produktu zostanie ustalony indywidualnie przez Sklep w Umowie Montażowej.

VIII. Gwarancja, reklamacje, zwroty, prawo do odstąpienia.

  1. Wszystkie produkty oferowane w naszym Sklepie są nieprefabrykowane, produkowane każdorazowo według indywidualnej specyfikacji Zamawiającego lub służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb stąd prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
  3. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
  4. Każdy oferowany towar posiada polską kartę gwarancyjną. Każdy towar objęty jest 2-letnią gwarancją producenta.
  5. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie drogą pisemną. Wypełniony formularz można złożyć osobiście w siedzibie firmy, przesłać drogą elektroniczną na adres sklep@mikea-tychy.pl bądź przesłać na adres firmy.
  6. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  8. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

IX. Dane osobowe i polityka prywatności.

  1. Informujemy o ochronie danych osobowych (polityce prywatności). Zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 O Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926), wszystkie dane osobowe zebrane przez Mikea-salon sprzedaży Paweł Cyrnal będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień złożonych drogą elektroniczną. Nie będą one w szczególności udostępniane firmom współpracującym ze Sprzedawcą do jakichkolwiek celów, w tym marketingowych.
  2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Mikea-salon sprzedaży Paweł Cyrnal. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
  3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych pozwala nam na świadczenie usług m.in. utrzymanie Państwa konta, realizowania zamówień, kontakt związany z wykonaniem umowy, a także przesyłanie informacji marketingowych.
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz na czas zgodny z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz zobowiązań podatkowych. Dane osobowe na przetwarzanie, których wyrazili Państwo zgodę będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody.

X. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
  3. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  4. Informacje dotyczące sprzętu prezentowanego na stronie sklepu są zgodne z danymi katalogowymi producenta Mikea.
  5. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Scroll to Top